city.kharkov.ua
Геннадій Кернес: Для наведення порядку на ринку зовнішньої реклами потрібна системна робота
13 квітня 2011, 17:32

На засіданні виконкому Харківської міськради 13 квітня Харківський міський голова Геннадій Кернес підкреслив необхідність системного підходу в роботі з виявлення суб'єктів, що займаються розміщенням оголошень на деревах, опорах освітлення та в інших не призначених для реклами місцях.

«Люди займаються бізнесом, розвішують рекламу, не замислюючись про те, чи потрібна вона людям, а потім цю рекламу не прибирають, - зазначив Харківський міський голова. - У них має бути відповідальність. Необхідно виявляти недобросовісні рекламні агентства в кожному районі, складати адміністративні протоколи і виносити попередження. Тоді вони зрозуміють, що для реклами є спеціально відведені місця».
За словами Геннадія Кернеса, виявляти недобросовісні рекламні агентства, що відповідають за розміщення реклами в недозволених місцях, можна за допомогою їх замовників-рекламодавців.
«Це повинна бути системна робота», - підкреслив Харківський міський голова.
Нагадаємо, на засіданні виконкому міськради 30 березня Харківський міський голова Геннадій Кернес підкреслив необхідність активізації розпочатої роботи з наведення порядку на ринку зовнішньої реклами у зв'язку з підготовкою до ЄВРО-2012 та вимогами, що пред'являються Харкову як приймаючому місту.
«Необхідно реагувати на всі розвішані рекламні носії, які забруднюють місто, і припинити практику заміни реклами в період інтенсивного руху транспорту», - підкреслив Геннадій Кернес.
Як зазначалося на засіданні виконкому 30 березня, за три місяці в Харкові було демонтовано 456 самовільно встановлених рекламних конструкцій.