Нагороди Ради Європи
 

Новини

 
Близько 4 тисяч звернень харків'ян з питань благоустрою надійшло в службу «1562» у 2010 році

3739 звернень громадян з питань благоустрою міста надійшло в 2010 році у Харківську міську диспетчерську службу «1562». З них - 197 подяк харків'ян, що значно більше, ніж у минулі роки. Про це повідомила 18 лютого під час засідання постійної комісії Харківської міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та інженерної інфраструктури міста директор КП «Харківблагоустрій» Катерина Сливінська.


«З самого початку роботи, а нашому підприємству - 4 роки, основним критерієм оцінки своєї діяльності ми вважаємо звернення харків'ян з питань благоустрою у вищі організації. Тобто найменша кількість звернень і скарг громадян є найкращою оцінкою роботи підрозділів району. За підсумками 2010 року кращим районом (найменша кількість звернень і скарг) став Червонозаводський, на другому місці - Київський, на третьому - Орджонікідзевський район Харкова», - зазначила Катерина Сливінська.
 

 

Новини

Анонс

Архів новин

Опитування

Чи приймаєте ви участь у весняних суботниках?

Архів опитувань
  • Бібліотека імені Євгенія Кушнарьова
  • Kharkov Siren
  • Фестиваль "Світ книги"
  • письмо городскому голове
  • Державні закупівлі. Нормативно-правова база

Важливо!

Телефони термінового виклику

Розсилка

  • Департамент підприємництва та споживчого ринку  Харківської міської ради
  • Образование
  • семья и молодежь
  • Харьківский водопровід (КП "ВТП "Вода")
  • Офіційний сайт КП «Харківський метрополітен»