Нагороди Ради Європи

Громадські слухання

ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ГРОМАДСЬКІ СЛУХАННЯ
Від 27.10.2005 р.
м. Харків
З питань функціонування механізму соціального замовлення в місті Харкові
Проект


РЕКОМЕНДАЦІЇ
громадських слухань з питань
функціонування механізму соціального замовлення в місті Харкові


м. Харків, Харківська міська рада
27 жовтня 2005 р., 16.00


Учасники громадських слухань, розглянувши попередні пропозиції та маючи за мету підвищення ефективності діяльності механізму соціального замовлення в місті Харкові, пропонують наступне:


Щодо навчання та інформування об'єктів ринку соціальних послуг:
  1. Організувати на умовах соціального замовлення навчальні та тренінгові заходи для діючих та потенційних учасників конкурсу соціального замовлення з метою підвищення ефективності їх участі та підвищення рівня конкурентоспроможності подаваних аплікацій.
  2. Рекомендувати включення в навчальні програми вищих навчальних закладів спеціальних курсів, що пов'язані з спеціальними знаннями в області соціального замовлення.
  3. Рекомендувати видання методичних посібників та інших публікацій, що стосуються актуальних питань соціального замовлення та організації надання соціальних послуг.
  4. Запропонувати організовувати спільні заходи за участі фахівців органів місцевого самоврядування та недержавних організацій для обговорення найбільш болючих проблем.
  5. Закріпити необхідність постійного оприлюднення інформації о проектах соціального замовлення на рівні державної структури, що проводить конкурс соціального замовлення, з зазначенням періодичності (один раз у квартал, один раз на півроку).
  6. Рекомендувати введення обов'язкової норми про публічну презентацію проектів соціального замовлення та їх рецензування.
  7. Рекомендувати оприлюднення перебігу та результатів проведення конкурсу соціального замовлення, серед якої має бути наступна:

    • склад експертної комісії з зазначенням професійної належності та освіти;
    • перелік учасників конкурсу;
    • критерії оцінки пропозицій;
    • зведені конкурсні показники по учасниках конкурсу;
    • перелік переможців конкурсу;
    • підстава ухвалення рішення про вибір переможців конкурсу.

  8. Затвердити на рівні рішення міської ради створення постійно діючої рубрики у газеті «Слобода» та на сайті міськради з метою інформування громади та здійснення громадського моніторингу соціального замовлення в місті.
  9. Рекомендувати створення і підтримку постійно діючої рубриці щодо соціального замовлення на интернет-порталі «Харків Соціальний».
  10. Включити інформацію з перебігу та результатів конкурсу соціального замовлення до Соціального паспорту міста.
  11. Співпрацювати з виданнями ОГС по розповсюдженню соціально значущої інформації.
  12. Сприяти підключенню членів Єдиної соціальної мережі міста до інтернет та роботі з порталом «Харків соціальний» з метою інформування та консультування широкої громади з питань функціонування соціального замовлення та надаваних соціальних послуг.


Щодо індивідуального моніторингу отримувачів соціальних послуг:

  1. Запровадити практику проведення телефонних опитувань.
  2. Запровадити практику проведення особистого інтерв’ювання обраних соціальних груп.
  3. Запровадити практику проведення анкетувань (відкритих й таємних).
  4. Запровадити практику веденню щоденників скарг та відгуків клієнтів організацій, що працюють на умовах соціального замовлення.


Щодо публічного обговорення надання соціальних послуг:
  1. Запровадити практику проведення публічних обговорень соціальних послуг з наступних напрямків:

    • актуальні питання розвитку системи надання соціальних послуг;
    • механізми надання соціальних послуг, їх види та обсяги;
    • питання покращення законодавчих умов;
    • питання співвідношення суб’єктів і об’єктів соціальної послуги;
    • знаходження сторонніх та додаткових джерел фінансування;
    • утвердження морально-психологічних стандартів надання соціальних послуг (психологічна сумісність суб’єктів і об’єктів соціальної послуги; затвердження стандартів послуг, при яких не відбувається пригнічення людини та її самосвідомості).

  2. Утвердити практику проведення громадських слухань як механізму покращення ефективності соціального замовлення.


Щодо професійного контролю та експертних оцінок:
  1. Рекомендувати введення до аплікаційної форми конкурсу соціального замовлення блоків з моніторингу та оцінки та додаткової документації щодо форм й методів надання соціальних послуг за бюджетні кошті.
  2. Залучати до оцінки та моніторингу проектів соціального замовлення фахівців та ОГС, що професійно знаються з кожної конкретної послуги.
  3. Створити громадську установу з соціального замовлення, де на організаційному рівні фахівці з соціального замовлення з виконавчих органів місцевого самоврядування, представники громадських організацій, цільових груп, академічні професіонали та представники бізнес структур, що фінансують соціальні проекти, можуть бути рівноправними партнерами щодо моніторингу та контролю за реалізацією проектів соціального замовлення.
  4. Запровадити практику аналізу фахівцями поточної ситуації на ринку соціальних послуг, подальшого громадського обговорення та наступного проведення змін до законодавства у соціальній сфері, у сфері захисту прав споживачів та нормативних актів з питань соціального замовлення.

Новини

Анонс

Опитування

Чи приймаєте ви участь у весняних суботниках?

Архів опитувань
  • Бібліотека імені Євгенія Кушнарьова
  • Kharkov Siren
  • Фестиваль "Світ книги"
  • письмо городскому голове
  • Державні закупівлі. Нормативно-правова база

Важливо!

Телефони термінового виклику

Розсилка

  • Департамент підприємництва та споживчого ринку  Харківської міської ради
  • Образование
  • семья и молодежь
  • Харьківский водопровід (КП "ВТП "Вода")
  • Офіційний сайт КП «Харківський метрополітен»